سری دوم دو بیتی های با حال


 

اینم سری دوم دو بیتی های با حال

 

 

 

ÿ                      به قربون قد و بالای قاقت

                                                  مرا کی میبری ور سیل باغت

مرا وقتی ببر که گل بچینم

                                                 زنم چه چه بگردم دور باغت

  

 

 

ÿ                      سرم در ملک فیروزه خدایا

                                               دلم ور یار میسوزه خدایا

              ازون ترسم که در غربت بمیرم

                                                    کفن ور من که میدوزه خدایا

 

 

ÿ                      غریبی رفتم و از تو گذشتم

                                             دو چشم سیل میبارد بستم

                    ولی که صبح وشو یاد تو میکرد

                                                  خدا صبری به دل دادم نشستم

 

 

 

ÿ                      بلند بالا ندیدم کامی از تو

                                           کشیدم سال و مه بدنامی از تو

                   کشیدم سال و مه پایت نشستم

                                                  ندیدم بی وفا پیغامی از تو

 

 

ÿ                      سیه چشمی که درخلار

                                          دیدمنه در ترک و نه در افشار دیدم

              سیه چشمی که خواهون دلم شد

                                                   بکنج خونه نجار دیدم

 

 

 

ÿ                      سر کوی بلند من باشم و تو

                                        بلور و بارفتن من باشم و تو

              در اون وقتی که سدرم را بریزن

                                             میون کفنم من باشم و تو

 

 

 

ÿ                      الا دختر نمیشناسی خدا را

                                       چرا گم کرده راه وفا را

              سگی را بسته دالون خونه

                                             نمی شناسه غریب و آشنا را

 

 

 

ÿ                      دوتا کفتر بدیم در طاق دالون

                                            خوراکم دانه بید و آب بارون

              الهی خیر نبیینند نور دارون

                                                گرفتند جفت من را در بیابون

 

 

با نظراتتون ما را خوشحال کنید



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: